Zwroty i reklamacje
Kupione u nas towary zwrócisz łatwo i tanio w każdym Paczkomacie InPost
W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań. Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Paczkomatami InPost kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie drogą przez mękę.
Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go do nas odesłać w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez bardzo prosty kreator zwrotów, który daje możliwość odesłania do nas paczki zwrotnej Paczkomatem InPost.
Wybraliśmy InPost, jako naszego zaufanego partnera dla przesyłek zwrotnych, ze względu na:
- Prostą obsługę odsyłania towaru do naszego sklepu - wybierasz towar do zwrotu lub który chcesz zareklamować, generujesz i drukujesz etykietę na paczkę, którą nadajesz w dowolnym Paczkomacie w Polsce (należy przy tym pamiętać że wygenerowana etykieta jest ważna przez 30 dni);
- Komfortowe położenie ponad 4000 Paczkomatów w całym kraju, których stale przybywa;
- Wygodną i szybką wysyłkę towaru bez kolejek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Dzięki naszej współpracy nie musisz więc czekać na kuriera. Wystarczy, że wydrukujesz automatycznie wygenerowane dokumenty i np. w drodze do pracy zostawisz przesyłkę w dogodnym dla Ciebie Paczkomacie.
Korzyści jakie odnosisz dzięki narzędziu do zwrotów w naszym sklepie.
Łatwo
Dodawanie zwrotu zostało sprowadzone do sześciu prostych kroków stanowiących kreator zwrotu. Kreator automatycznie wygeneruje dla Ciebie etykietę, którą musisz jedynie wydrukować. Dzięki temu nie tracisz czasu na ręczne wypełnianie żadnych dokumentów!Szybko i bezproblemowo
Dzięki automatyzacji procesu oszczędzasz czas i nerwy, nie musisz nigdzie dzwonić, ani z nikim negocjować warunków zwrotu.Wygodnie
Dokument zwrotu wraz z etykietami na paczkę wygenerujesz w kreatorze zwrotów. Po przygotowaniu paczki nie musisz czekać na kuriera. Zabierasz ją ze sobą w drodze do pracy lub szkoły i zostawiasz w dowolnym Paczkomacie.Tanio
Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 10,32 zł przy czym nie musisz jej opłacić w momencie dodawania zwrotu, czy generowania etykiety - zostanie ona odliczona od kwoty, którą zwrócimy Tobie za odesłany towar. Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji.Bezpiecznie
Wszystkie zwracane przesyłki są ubezpieczone do wartości 200 zł.Warunki zwrotu
- Produkt nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i w oryginalnym opakowaniu.
- Etykieta zwrotna InPost jest ważna 30 dni od daty jej wygenerowania.
Wyjątki od prawa zwrotu
Nie uznajemy zwrotów w przypadku:
- produktów medycznych oraz przeznaczonych do higieny osobistej i pielęgnacji ciała, które zostały rozpakowane po dostarczeniu (np. szczoteczki do zębów, końcówki do szczoteczek, irygatory, nici dentystyczne, pasty do zębów, płyny do płukania jamy ustnej, kosmetyki);
- produktów, które zostały naruszone po otwarciu opakowania i ze względów zdrowotnych lub higienicznych nie mogą być zwrócone.
Zgodnie z art. 38 pkt 5 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu produktów dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli po jego otwarciu nie można ich zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
Dokonaj zwrotu w 3 prostych krokach!
W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań. Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Paczkomatem kupujesz bez stresu i obaw!
Szczegóły dotyczące kroków przekazania zwrotu
- Zaloguj się na swoje konto i wybierz produkt do zwrotu;
- Wybierz „Skorzystam z przesyłek sklepu” i formę zwrotu pieniędzy;
- Wygeneruj, wydrukuj i podpisz dokumenty zwrotu;
- Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie InPost (maks. wymiary 41×38×64 cm, waga 25 kg);
- Zwrot pieniędzy dokonujemy w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru. Środki zostaną przelane na pierwotnie używaną metodę płatności.
Procedura nie ogranicza ustawowego prawa do odstąpienia od umowy.
Reklamacje
W przypadku otrzymania towaru wadliwego, niezgodnego z opisem lub uszkodzonego w transporcie – możesz skorzystać z prawa do reklamacji.
Reklamację zgłasza się za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który działa na tych samych zasadach co zwroty. Wystarczy:
- podać numer zamówienia, który znajdziesz w e-mailu potwierdzającym zakup,
- wpisać adres e-mail lub numer telefonu użyty przy składaniu zamówienia,
- kliknąć “Znajdź zamówienie”, a następnie przejść przez dalsze kroki formularza.
Zgłoszenie zostanie przekazane do naszego działu obsługi klienta, który rozpatrzy reklamację maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru.
